Wymagaj więcej.

Marketer to osoba która musi być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami. Głównym narzędziem jego pracy jest internet – to oczywiste. Korzysta z wielu narzędzi ale najczęściej z przeglądarki stron www. I tutaj pojawia się Vivaldi – nowa przeglądarka dostępna w wersji stabilnej od kwietnia br.

W dzisiejszych czasach oczekujemy coraz więcej od narzędzi informatycznych z których korzystamy każdego dnia. Jednym z nich jest przeglądarka internetowa. Polecamy Vivaldi o której piszą media na całym świecie i która dostępna jest już w aż 53 wersjach językowych, w tym polskiej. Co ją wyróżnia? PERSONALIZACJA. Każdy marketer oraz pracownik agencji marketingowej odmienia to słowo przez przypadki wielokrotnie ale nie zawsze ma możliwość korzystania na co dzień z narzędzia które faktycznie jest w 100% personalizowane. Nawet kupując samochód do którego możemy dobrać setki opcji zawsze wiele z nich jest stałych i niezmiennych w opcji fabrycznej. Przeglądarka Vivaldi >> w 100% może dostosować się do użytkownika: ułatwiając mu pracę, oszczędzając czas i sprawiając, że praca będzie bardziej efektywna.

Polecamy funkcje, które wśród naszego zespołu zdecydowały, że wybraliśmy przeglądarkę Vivaldi:

  1. Pasek kart – nie musi być na górze ekranu, może być z boku lub na dole. Jak nam wygodniej. Każdego dnia otwieramy mnóstwo kart. Kończąc pracę i zamykając komputer i często bezpowrotnie je tracimy (możemy oczywiście ich szukać w historii ale to zawsze zabiera sporo czasu). W przeglądarce Vivaldi jest inaczej. Otwierając ją ponownie, wszystkie nie zamknięte poprzedniego dnia karty są widoczne – możemy więc od razu kontynuować pracę. Mamy również możliwość ich wyciszenia lub hibernacji, aby nie zajmowały pamięci komputera.

  2. Karty można też grupować lub rozmieszczać w różnych oknach i przenosić pomiędzy nimi - zgodnie z potrzebami czy zainteresowaniami np. stocki, fonty, grafiki, internetowe projekty nad którymi pracujemy, blogi które czytamy najczęściej itd. – tak aby zawsze były wygodnie pod ręką. Pogrupowane w wygodny dla każdego z użytkowników sposób.

  3. Przeglądając różne strony internetowe i chcąc je „zachować” możemy robić notatki, dopisywać własne komentarze wewnątrz przeglądarki. Przecież często sama nazwa strony (domena) niekoniecznie wskazuje na jej zawartość. Wszystko to, aby korzystanie z internetu było jeszcze szybsze i wygodniejsze. Nie musimy pamiętać w którym stocku są najlepsze zdjęcia biznesowe. Robimy notatkę i już. Nie musimy przeszukiwać po raz kolejny wielu stocków jeśli nie pamiętamy gdzie owe zdjęcia były. Jest notatka i natychmiast wiemy że to ten, a nie inny stock.

  4. Jeśli używasz najczęściej klawiatury zamiast myszki - idealnym rozwiązaniem są Szybkie polecenia, które pozwolą na szybkie wyszukiwanie otwartych kart, zakładek, historii, ustawień i robienie wielu innych rzeczy

W chwili obecnej zespół Vivaldi pracuje nad nieograniczonymi możliwościami kolorowania interfejsu. Dzięki tej funkcji można określić dowolny kolor w zasadzie dowolnego elementu: pasków, czcionek, przycisków itd. Można będzie powiedzieć, że ile osób w firmie tyle wyglądów przeglądarki Vivaldi bo każdy z nas może wybrać sobie inne kolory i czcionki. To się nazywa prawdziwa personalizacja a to dopiero początek. Vivaldi jeszcze nie raz zaskoczy nas kolejnymi innowacyjnymi funkcjami o których w chwili obecnej nawet nie marzymy.


Pobierz przeglądarkę Vivaldi: https://vivaldi.com/

Dnia cze 20, 2016

Facebook

Archiwum

Tagi

Vivaldi
KeyK Project Poleca Blog
Od IT po targi ślubne. Poznaj ciekawe wydarzenia targowe w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Wiele się mówi o Zjednoczonych Emiratach Arabskich a w szczególności o Dubaju w ostatnich latach. Wiele firm chciałoby wejść na tamtejszy rynek mając w perspektywie ekspansję na rynki regionu na których mieszka ponad miliard mieszkańców.

Więcej
Łączenie umysłów, liczenie zysków. Expo 2020 w Dubaju.

Światowa wystawa EXPO po raz pierwszy odbędzie się w Dubaju. Zaplanowano, że wystartuje 20 października 2020 roku i potrwa do 10 kwietnia 2021 roku. Będzie to światowa wystawa jakiej jeszcze świat nie widział. Naprawdę, nie ma w tym przesady.

Więcej
Zapraszamy na Bloga

Adres korespondencyjny:

KeyK Project Marketing&Media
ul. Chwarznieńska 158A
81-601 Gdynia
tel. 58 351 31 11
tel.kom. 660 78 47 38

Siedziba firmy:

TRITUM Business Park
Al. Zwycięstwa 241/12
81-521 Gdynia

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KeyK Project z siedzibą w Gdyni przekazanych przeze mnie danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku „o ochronie danych osobowych" (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101 poz. 926 t.j. z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że jestem uprawniony(a) do dostępu do swoich danych i ich poprawiania, że podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Mam prawo ją cofnąć w dowolnym momencie (dane przetwarzane są do czasu cofnięcia zgody). Zapoznałem się z Klauzulą informacyjną. Mam prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest KeyK Project z siedzibą w Gdyni. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.
Powrót