KeyK Project Blog

Współpraca z blogerami i influencerami. Co dzięki niej może zyskać marka?

Od kilku lat temat współpracy blogerów i marek jest niezwykle popularny. Chyba nigdy wcześniej konsumentom tak bardzo nie zależało, aby oglądać/czytać prawdziwych i szczerych ludzi, a także słuchać historii z życia wziętych. Zamiast tych, z którymi się nie identyfikują a które często w reklamach kreują marki.

Więcej
Kalendarz reklamowy. Niezbędne narzędzie marketera.

Odwieczna męka marketera pracującego z klientami nie mającymi wyrobionych nawyków związanych z planowaniem to … kalendarz bądź, jak kto woli roczny harmonogram działań marketingowych. Bez planu i na tzw. „spontanie” to co najwyżej można pojechać z plecakiem na wakacje. Jak w marketingu nie planujesz to prosisz się o kłopoty.

Więcej
Reklama i PR – cechy wspólne i różnice

Wiele osób myli pojęcia reklama i PR lub je utożsamia ze sobą. Fakt jest taki, że reklama jest bardzo powszechnym i oklepanym hasłem – niemal na każdym kroku spotykamy się z nieprawidłowym użyciem tego słowa. Najczęściej właśnie działania Public Relations określa się mianem „reklamowych”. A to błąd. PR przecież ani nie sprzedaje, ani nie promuje.

Więcej
Nagonka w mediach. Kryzysowe Public Relations.

Sytuacje trudne, a czasem wręcz kryzysowe, są coraz powszechniejsze, zwłaszcza w życiu firm i marek. Wraz ze zdominowaniem naszego życia przez media społecznościowe tak zwane kryzysy w życiu marek pojawiają się coraz częściej. Czasami są to faktycznie kryzysy a czasami są to sytuacje, które na kryzysy usiłują być kreowane choć tak naprawę nimi nie są.

Więcej
Outsourcing marketingu a pracownik etatowy.

Wielkie korporacje a małe i średnie firmy? Więcej zapewne dzieli aniżeli łączy, ale jedno je łączy na 100 procent. Umiejętność doskonałego liczenia ich właścicieli i managerów, którzy firmami tymi zarządzają. Skala różna ale założenia i cele te same. Żadna firma bez szefa, który potrafi liczyć i podejmować strategiczne decyzje daleko nie zajedzie.

Więcej
Dlaczego warto współpracować z ekspertami.

Pomimo lat pracy, wydawałoby się stale ponoszącej się świadomości marketingowej wśród wielu przedsiębiorców nadal pokutuje przeświadczenie, że zatrudnienie wysokiej klasy, drogiego specjalisty czy nawiązanie współpracy z agencją marketingową to zbędny wydatek. Nic bardziej mylnego.

Więcej
Public Relations. Fakty i mity.

Public Relations to działania, które zyskują coraz większe znaczenie w działaniach marketingowych nie tylko dużych firm ale również MŚP. Jednak nadal wśród managerów i właścicieli firm pokutuje wiele mitów związanych z tą formą działań marketingowych. Czas je obalić!

Więcej
Inny świat. Chiny oczami marketera.

Sporo polskich firm coraz chętniej i z większa pewnością spogląda na chiński rynek. I są to zarówno firmy zainteresowane eksportem na tamtejszy rynek jak i importem. Warto pamiętać, że kultura biznesowa, zasady współpracy oraz oczywiście działania marketingowe bardzo się różnią od tych do jakich jesteśmy przyzwyczajeni.

Więcej
Media społecznościowe. Tak, sprzedają.

Wiele firm na swoje profile w mediach społecznościowych. Mają je galerie handlowe, mają zakłady produkcyjne, mają hotele i restauracje, drukarnie, agencje marketingowe czy agencje PR. Jednak samo posiadanie profilu w mediach społecznościowych nie gwarantuje sukcesu. To oczywiste ale warto o tym mówić.

Więcej
Statystyki newsletterów.

Wciąż niedocenianym narzędziem w działaniu wielu marek są kierowane do klientów newslettery. O ile branża e-commerce w zdecydowanej większości sklepów bardzo dobrze posługuje się tym narzędziem o tyle cała reszta z niewiadomych przyczyn nie do końca chce się do niego przekonać i dobrze/konsekwentnie stosować.

Więcej
Autentyczność w komunikacji marek.

Każda marka powinna mieć swoją strategię marketingową. Nie rozumianą jedynie jako opasła księga schowana w szufladzie ale rozumiane jako DNA które jest integralna częścią marki. DNA które jest w jej komunikacji, działaniach rynkowych, zachowaniu a także w działaniach pracowników.

Więcej
Przyszłość marketingu i sprzedaży

Czy tego chcemy czy nie media społecznościowe to przyszłość marketingu a co za tym idzie skupiają coraz większą uwagę marketerów. Social media to również bardzo ważny, choć nadal niedoceniany kanał sprzedażowy i komunikacji z klientem.

Więcej

Adres korespondencyjny:

KeyK Project Marketing&Media
ul. Chwarznieńska 158A
81-601 Gdynia
tel. 58 351 31 11
tel.kom. 660 78 47 38

Siedziba firmy:

Moderna Office
ul. Kilińskiego 5/4A
81-386 Gdynia

Powrót