KeyK Project Blog

Dlaczego warto współpracować z ekspertami.

Pomimo lat pracy, wydawałoby się stale ponoszącej się świadomości marketingowej wśród wielu przedsiębiorców nadal pokutuje przeświadczenie, że zatrudnienie wysokiej klasy, drogiego specjalisty czy nawiązanie współpracy z agencją marketingową to zbędny wydatek. Nic bardziej mylnego.

Więcej
Public Relations. Fakty i mity.

Public Relations to działania, które zyskują coraz większe znaczenie w działaniach marketingowych nie tylko dużych firm ale również MŚP. Jednak nadal wśród managerów i właścicieli firm pokutuje wiele mitów związanych z tą formą działań marketingowych. Czas je obalić!

Więcej
Inny świat. Chiny oczami marketera.

Sporo polskich firm coraz chętniej i z większa pewnością spogląda na chiński rynek. I są to zarówno firmy zainteresowane eksportem na tamtejszy rynek jak i importem. Warto pamiętać, że kultura biznesowa, zasady współpracy oraz oczywiście działania marketingowe bardzo się różnią od tych do jakich jesteśmy przyzwyczajeni.

Więcej
Media społecznościowe. Tak, sprzedają.

Wiele firm na swoje profile w mediach społecznościowych. Mają je galerie handlowe, mają zakłady produkcyjne, mają hotele i restauracje, drukarnie, agencje marketingowe czy agencje PR. Jednak samo posiadanie profilu w mediach społecznościowych nie gwarantuje sukcesu. To oczywiste ale warto o tym mówić.

Więcej
Statystyki newsletterów.

Wciąż niedocenianym narzędziem w działaniu wielu marek są kierowane do klientów newslettery. O ile branża e-commerce w zdecydowanej większości sklepów bardzo dobrze posługuje się tym narzędziem o tyle cała reszta z niewiadomych przyczyn nie do końca chce się do niego przekonać i dobrze/konsekwentnie stosować.

Więcej
Autentyczność w komunikacji marek.

Każda marka powinna mieć swoją strategię marketingową. Nie rozumianą jedynie jako opasła księga schowana w szufladzie ale rozumiane jako DNA które jest integralna częścią marki. DNA które jest w jej komunikacji, działaniach rynkowych, zachowaniu a także w działaniach pracowników.

Więcej
Przyszłość marketingu i sprzedaży

Czy tego chcemy czy nie media społecznościowe to przyszłość marketingu a co za tym idzie skupiają coraz większą uwagę marketerów. Social media to również bardzo ważny, choć nadal niedoceniany kanał sprzedażowy i komunikacji z klientem.

Więcej
Narzędzia marketera MŚP

Niejednokrotnie pisaliśmy na naszym blogu o różnych przydatnych narzędziach w codziennej pracy marketera zatrudnionego w małej lub średniej firmie. Przyszedł czas aby w jednym miejscu wszystkie te narzędzia przypomnieć i nieco przybliżyć.

Więcej
Parę podpowiedzi marketingowych na 2017 rok

Koniec roku to tradycyjnie czas na różnorodne rankingi i posumowania. My jednak skupimy się na podpowiedziach jakie narzędzia i komunikaty marketingowe mogą być wiodącymi w 2017 roku. Podsumowania zostawiamy innym.

Więcej
Marketing a sprzedaż

Nie ma sprzedaży w firmie bez wsparcia działu marketingu. Dział marketingu nie ma środków na promocję firmy jeśli dział sprzedaży nie sprzeda produktów/usług i nie zamknie transakcji zrealizowanymi płatnościami. Zamknięte koło i dwa działy z często szorstką przyjaźnią na koncie.

Więcej
Zainwestuj w dobry PR. To się zwraca i opłaca!

Pojęcia takie jak: marketing, reklama i Public Relations często spędzają sen z powiek księgowym i właścicielom firm z sektora MŚP, nowo powstałych firm czy starupów. Dlaczego? Bo w obiegowej opinii generują gigantyczne koszty bez gwarancji przychodów.

Więcej
Zaangażuj się biznesowo i społecznie. Warto.

Firmy nie angażujące się w działania społeczne w większym bądź mniejszym zakresie w dzisiejszych czasach uznawane są za biznesowych egoistów a klienci niezbyt przychylnym okiem patrzą na taką postawę. Jak to zmienić? Dzisiaj małe podpowiedzi z potrzebującymi psiakami w tle.

Więcej

Adres korespondencyjny:

KeyK Project Marketing&Media
ul. Chwarznieńska 158A
81-601 Gdynia
tel. 58 351 31 11
tel.kom. 660 78 47 38

Siedziba firmy:

Moderna Office
ul. Kilińskiego 5/4A
81-386 Gdynia

Powrót